ПЛАТФОРМИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Платформа 1.Мистецтвознавчі та культурологічні чинники дизайну.
Cоціально-гуманітарні та культурологічні проблеми мистецтвознавства; методологічні питання дизайну; проблеми історії, теорії і практики дизайну та художньо-проектної культури; декоративно-прикладне та образотворче мистецтво.
Платформа 2. Тенденції розвитку арт і фешн-дизайну.
Художньо-комунікативні особливості дизайну; стилістика та художньо-образні засоби в дизайні: сучасні концепції та тенденції розвитку; художнє моделювання костюма, стилю, іміджу; прогнозування тенденцій моди; дизайн брендової продукції, аксесуарів та ювелірних виробів, виробів з текстилю, виробів спецпризначення тощо.
Платформа 3. Інформаційні технології візуалізації у дизайні.
Комп’ютерний дизайн предметно-просторового середовища, фото-, відео-, web-, motion-дизайн, мультимедійний дизайн: проблеми та тенденції розвитку; сучасні технології візуально-комунікативного дизайну.
Платформа 4. Графічний дизайн: сучасні тенденції.
Проблеми та тенденції розвитку графічного дизайну; сучасні напрями і технології створення мистецьких об’єктів матеріальної культури, творів дизайн-графіки; естетика та засоби створення рекламної продукції.
Платформа 5. Перспективи розвитку дизайну архітектурного середовища.
Теорія та практика архітектурного дизайну, дизайн інтер’єру та меблів, ландшафтний дизайн, еко-дизайн, методологічні аспекти теорії та історії архітектури.
Платформа 6. Підприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльності.
Брендинг, менеджмент та маркетинг у дизайнерській діяльності; ефективність дизайн-рішень; тенденції розвитку дизайну; сучасні освітні технології підготовки фахівців з дизайну; методологічні питання дизайн-освіти.
.